wtorek, 22 lipca 2014

Rozdział 3" I'm tired"

Sorka, jeśli są błędy, komentujcie!! liczę na chociaż 1 komentarz proszęęęęęęęę!!! za komentarze będą specjalne niespodzianki, każdy kto zgadnie będzie sobie mógł wybrać niespodziankę czyli;
-następny rozdział będzie dedykiem
-Imagif
-Imagin
-wierszyk
- zagadki
-(wasza propozycja)
I każdy może sobie wybrać co z kim chce, może być nawet po kilka osób na jedną rzecz! ale niespodzianki są tylko za komentarze!!                        
                                                   Rozdział 3" I'm tired"
                                                Jeśli nie spróbujesz nigdy nie
                                                 dowiesz się czy było warto
Do..
-do ogrodu-powiedziałam pewnie
-Po co?-zapytał zmieszany
-Zobaczysz-resztę drogi spędziliśmy w ciszy
-Po co my tu?-zapytał gdy weszliśmy na naszego "orlika"
-A co się robi na boisku do piłki nożnej-ostatnie 2 słowa podkreśliłam
-Chcesz ze mną grać?-zapytał z cwaniackim uśmiechem
-No, gramy do pięciu, o..
-O całusa-przerwał mi-jeśli ja wygram, ty dajesz mi buziaka, a jeśli ty wygrasz co jest wątpliwe, to ja daję ci całusa
-Okej, ale w policzek-chłopak posłał mi uśmiech-Zaczynamy-ustawiłam *brazuce na środku.
-Zaczynaj-powiedział pewny wygranej Hazz
-Jak chcesz-Ruszyłam z piłką w kierunku jego bramki, chłopak podszedł do mnie i próbował zabrać mi piłkę ślizgiem, ale ja szybko go okiwałam i wbiegłam z piłką do bramki.Pokazałam mu język, gdy już wstał-Dziewczyny nie umią grać?Na pewno wygrasz?HA-HA-HA żart
-dałem, ci szczelić-  Harry szczelił 3 razy z rzędu, okej może jest od mnie lepszy
-Wow-powiedziałam gdy strzelił mi już czwartego goola z rzędu, oczywiście za każdym razem byłam gdzieś w połowie boiska a on już z piłką w bramce.
-Ale nie martw się i tak grasz najlepiej z dziewczyn które znam.-stwierdził
-Świetnie grasz.Należysz może do jakiegoś klubu czy coś?
-W tamtej szkole byłem kapitanem drużyny, a teraz w żadnej bo wiesz nowa szkoła i tak dalej-powiedział obojętnym, ale cholernie pociągającym głosem
-Może w tej szkole też się przyłącz do drużyny.Ale teraz muszę przegrać z honorem więc gramy-ja, zaczynałam Harry oczywiście zabrał mi piłkę i truchtem biegł do bramki, pech spróbuję, przegoniłam go, i stałam już w bramce gdy on był na 11 metrze zdecydował się strzelić w prawy górny róg bramki, szybko odbiłam się od podłoża i rzuciłam w kierunku piłki, złapałam ją i wylądowałyśmy na podłożu.Oj coś czuję że będzie siniak!
-Jak..ty..to?-jąkał się, patrząc na mnie zdziwiony
-Ale co? to że obroniłam?-zapytałam udając obojętną, ale w głębi skakałam dumna z siebie
-No 90% takich strzałów jest puszczanych, a co dopiero jeśli dziewczyna broni, nie jesteś przypadkiem jakimś profesjonalnym bramkarzem?grasz w jakimś klubie?
-Nie, kiedyś z Jake'iem grałam tu codziennie po około 2/3 godziny, ale odkąd się wyprowadził, nie gram, bo samej nie ma sensu
-W takim razie od teraz grasz ze mną-powiedział głosem nie znoszącym sprzeciwu-Gramy w karne najpierw ty na bramie-przytaknełam-do pięciu-strzelał za każdym razem w inny róg, lecz ja wszystkie strzały obroniłam-Serio jesteś dobra-przyznał gdy stanął w bramce
-Okej, ale ja cię ostrzegam że nie mam cela-pierwsze trzy strzały obronił ale kolejne 2 przepuścił-Mam nadzieję że nie dawałeś mi forów
-Może, ale teraz chodźmy zrobiło się już późno, i jestem cholernie wymęczony-poszliśmy, do swoich pokoju, a potem wzięłam prysznic, i weszłam do pokoju w samym ręczniku, który prawie mi spadł gdy zobaczyłam na łóżku siedzącego Harrego, Gdy piskłam, chłopak podniósł na mnie swój wzrok, i  szepnął do siebie jeśli dobrze słyszałam'O FUCK JEEE!'.Lustrowałam go chwilę wzrokiem, aż do momentu gdy zobaczyłam dość pokaźnych rozmiarów wybrzuszenie na jego spodniach, momentalnie się zarumieniłam
-Po pierwsze idę się ubrać, po drugie jak przyjdę wyjaśnisz mi co tu robisz gdy ja wychodzę prawie naga z pod prysznica!!-podeszłam do szafy obok Harrego i wyjęłam piżamę, O CHOLERA! przecież muszę wyjąć jeszcze bieliznę.Spojrzałam na hazze który cały czas mnie obserwował, on zobaczy jak wyjmuję bielizną, no okej, okej muszę się uspokoić, to normalne że dziewczyny noszą stanik, ale to strasznie krępujące, pech raz się żyje!podeszłam do szufladki ,czułam przenikliwy wzrok Harrego na sobie podczas wyciągania czerwonego, koronkowego stanika usłyszałam cichy szept Harrego "To chyba jakieś kpiny", szybko weszłam do garderoby gdy już miałam na sobie bieliznę i spodnie usłyszałam za sobą płytkie i szybkie oddechy, odwróciłam się szybko, to co ujrzałam kompletnie mnie zamurowało myślałam że zemdleję widząc w framudze drzwi Harrego
-Jak długo tu stoisz?
-Wystarczająco aby dojść-Dopiero wtedy dojrzałam jego rękę w spodniach, wykonującą szybkie ruchy w przód i w tył.Przewróciłam oczami nie dowierzając jaki bezczelny jest wchodząc do pokoju w którym przebiera się dziewczyna, którą zna od dnia.Ale to nie tak że jeszcze nikt mnie nie widział nago, z przemyśleń wyrwał mnie głośne jęki Harrego. Odwróciłam się w jego stronę i zauważyłam że właśnie doszedł w swojej ręce
-Oooo-udałam smutną-A myślałam że ci pomogę-spojrzał na mnie szybko, sprawdzając czy nie żartuję, ale nie udało mi się tego ukryć, choć tak naprawdę w połowie była to prawda, chciałam mu pomóc, a zaś z drugiej strony Harry mógłby pomyśleć że jestem dziwką bo znamy się dzień a ja już takie coś.
-Nie mogłaś tak wcześniej-powiedział z udawanym oburzeniem-Ale nie bój się jeszcze nie raz mi pomożesz-wszedł z powrotem do mojego pokoju
-Okej, a więc po co tu przyszedłeś zapytałam zakładając koszulkę
-Chcesz żebym jeszcze raz doszedł?-zapytał retorycznie-No więc nie paraduj przede mną w samym staniku!!-powiedział z teatralną miną"NIE.RÓB.TEGO WIĘCEJ" ale jego oczy  krzyczały "PROSZĘ ZDEJMIJ TĄ KOSZULKĘ"-Okej, ale przyszedłem tu bo..
________________________________________________________
*oficjalna  piłka Mistrzostw Świata 2014 (nwm czy wszystkie czytelniczki interesują się piłką, więc tak na wszelki wypadek napisałam

2 komentarze:

  1. Boskoo hah jaki zboczony :D szybkoo text ! <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz zaczelam to czytac i musze powiedziec ze.. Super *-*

    OdpowiedzUsuń